چگونه با درج آگهی رایگان 🏆 به راحتی به صفحه اول گوگل 🎯 بیاییم⭐⭐⭐⭐

چگونه با درج آگهی رایگان 🏆 به راحتی به صفحه اول گوگل 🎯 بیاییم⭐⭐⭐⭐

درج آگهی رایگان

انتخاب تیتر آگهی تبلیغاتی

به نظر شما هدف از درج آگهی رایگان چیست ؟ آیا چیزی به جز جذب هرچه بیشتر مخاطب و افزایش فروش است ؟ شما برای این کار راه های مختلفی دارید و انتخاب بستگی به شغل و خود شما دارد . راه های تبلیغات عبارت اند از :

  • پیام کوتاه
  • تراکت
  • بنرهای تبلیغاتی
  • بروشور
  • درج آگهی در وب سایت ها

جالب است بدانید که تعداد افرادی که فقط تیتر آگهی ها را می خوانند 5 برابر افرادی است که به همه جزئیات یک آگهی توجه می کنند . اگر شما تیتر مناسبی را برای آگهی خود انتخاب کنید به راحتی می توان گفت که شما 80 درصد راه را رفته اید و بر عکس اگر عنوان جذابی نداشته باشید 80 درصد سرمایه گذاری شما برای تبلیغات از دست رفته است . تجربه به خود من هم نشان داده که تغییر تیتر گاهی اوقات تا 10 برابر بازدید را به دنبال خواهد داشت .

مهم ترین نکات انتخاب عنوان برای درج آگهی رایگان

ببینید تیتر را می توان به عنوان یک درب در نظر گرفت . بیننده باید از میان هزاران درب یکی را انتخاب کند و بدون شک اولین نگاهش را به درب های جذاب تر خواهد داد .یکی از ترفند هایی که اغلب اوقات مورد استفاده قرار گرفته است استفاده از نام گروه مد نظر شما در عنوان آگهی است . برای مثال اگر شما محصولی را برای کودکان خردسال تولید کرده اید و می خواهید تبلیغ کنید اگر از کلمه مادران در عنوان استفاده کنید به طوری که مادران را مورد خطاب قرار دهید .

تیر باید در مخاطب شما ایجاد انگیزه کند . شما باید عنوان را به گونه ای انتخاب کنید که مخاطب با خواندن آن نتیجه خوشایند خرید محصول شما را برای لحظه ای تصور کنند . البته این کار بسیار حساس است چرا که اگر کوچک ترین اغراقی در نوشته شما تشخیص داده شود نتیجه کاملا عکس می دهد و مشتری شما بلافاصله اعتمادش را نسبت به شما از دست خواهد داد و به دنبال تبلیغات دیگر خواهد رفت .

توجه داشته باشید که اغلب افراد بیشتر از اینکه به دنبال برتری های محصول شما باشند به دنبال کوچک ترین مسائلی هستند که آگهی شما را رد کنند و از میان چندین انتخابشان شما را حذف کنند .(خود من هم همین جوره رفتارم : یعنی اولش چندید آگهی که تیتر های جذابی دارند رو انتخاب می‌کنم بعد از میونشون اونایی که ضعیف ترن رو پیدا میکنم و حذف می کنم )

تیتر باید به گونه ای تدوین شود که به اصطلاح بوی تازگی دهد . یعنی مشتری احساس نکند که می خواهد یک محصول قدیمی را خریداری کند . دو کلمه را که بسیار در تبلیغات دیده و شنیده اید کلماتی مثل هیجان انگیر و جدید هستند . این دو کلمه از نظر روانشناسی روی مشتری خواه نا خواه حس مثبتی را ایجاد می کند و آن ها را ترغیب به کلیک کردن .

درج آگهی رایگان

چند کلمه هستند که به عنوان ترند کلمات جذاب در دنیای تبلیغات معروف هستند، عباراتی از قبیل :

  • چگونه می توان …
  • تضمین
  • چیزی که به دنبالش بودید
  • تغییر دائمی
  • با معرفی
  • در آینده ای نه چندان دور
  • حیرت انگیز
  • تحول
  • معجزه‌وار
  • دلخواه همه
  • سریع و آسان

سعی کنید همیشه از این عبارات استفاده کنید . تاثیر عبارت های ذکر شده بر روی مخاطب ثابت شده است و به راحتی این عبارات را در تبلیغات شرکت های بزرگ دنیا خواهید دید .

چیز دیگری که از نظر روانشناسی بر روی مشتری تاثیر گذار خواهد بود هدف شما از ارائه محصول و یا خدمتتان است .بنابراین حتما در عنوان هدفی را که امید به محقق شدن آن دارید را کوتاه بیان کنید .به یاد داشته باشید که مهم نیست تیتر شما طولانی باشد، چیزی که دارای اهمیت است جذب مشتری‌ست .

تیتر قدرتمند نه تنها می تواند مشتری را وادار به کلیک کردن بر روی آگهی شما کند بلکه او را ترغیب به خواندن کل آگهی شما می کند . به همین دلیل است که همیشه گفته می شود تیتر آگهی از متن آن مهم تر است .

سعی کنید در عنوان از کلمات و افعال منفی استفاده نکنید . برای مثال این عنوان یک آگهی است که کاربری در سایت تخته آگهی ها قرار داده بود :” این مایه ظرفشویی برای پوست شما مضر نیست ” این کلمات و افعال منفی هستند و حس خوبی در مخاطب ایجاد نمی کنند .

برای مثال شما به جای اینکه از عبارت هیچ وقت خسته نمی شوید استفاده کنید می توانید عبارت همیشه برای شما تازگی خواهد داشت را جایگزین کنید . درست است که خود عبارت هیچ وقت خسته نمی شوید در کل مفهوم مثبتی دارد ولی کلمات (هیچ وقت – خسته – نمی شوید) هر سه کلمات منفی هستند و به صورت نا خود آگاه تاثیر منفی روی مخاطب خواهد گذاشت .

روانشناسی تبلیغات

روانشناسی تبلیغات

یکی از راه های روانشانسی تبلیغات استدلال شهودی نام دارد . در این روش شما باید در تبلیغ و یا آگهی خودتان محصول و یا خدماتتان را با بقیه رقیبانتان مقایسه کنید البته مقایسه ای عادلانه و به دور از هر گونه فرافکنی ! مشتری شما حتی اگر قصد خرید نداشته باشد و صرفا برای تحقیق هم آمده باشد اگر این مقایسه و برتری های کالای شما را متوجه شود امکان این خرید کند بسیار بیشتر از حالتی است که مقایسه ای صورت نگرفته باشد .

همه ما در زمان خرید دوست داریم مشخصات و ویژگی های همه برند های ارائه دهنده یک محصول خاص را بدانیم و با توجه به کیفیت، قیمت، خدمات پس از فروش و … اقدام به خرید کنیم به همین خاطر ذهن ما همیشه به دنبال مقایسه اجسام و اشیاء مختلف است و این کار را خوشایند میداند .

همیشه استفاده از عبارات موزون و آهنگین برای تبلیغات بازدهی خواهد داشت شما هم حتما در هنگام درج آگهی رایگان خود از آن استفاده کنید . تصویر و متن آگهی شما شاید در ذهن مخاطب نماند و بعد از مدتی شما و برندتان را فراموش کند اما استفاده متن موزون و آهنگین برای شعار کسب و کارتان بسیار کارامد خواهد بود . اگر به تبلیغات تلوزیونی دقت کرده باشید حتما شنیده و دیده اید که برند های مشهور همیشه یک شعار را به صورت تکراری و آهنگین در همه تبلیغاتشان به کار میبرند برای مثال :

بانک سپه نخستین بانک ایرانی :
اگر اهل تلوزیون دیدن باشیید حتما شکل اهنگین این متن را به خوبی در ذهن دارید .

بانک پسه همین عبارت را به عنوان شعار خود انتخاب کرده و بارها و بارها از آن با استفاده از ریتمی خاص در تبلیغات تلوزیونی خود استفاده کرده است . البته دقت داشته باشید که خود نام بانک را هم بیان کرده که در عبارت وجود داشته باشد . این کار باعث می شود که مخاطب اگر نام بانک را از یاد برد با یاد آوری ریتم آهنگ آن را به یاد بیاورد .

برای همه ما پیش آمده که در فروشگاهی باشیم و قصد خرید یک نوع خاص محصول را داشته باشیم و در زمان خرید نام آن برند را فراموش کنیم . اینجاست که ریتم موزون و آهنگین شعار آن محصول را به یاد خواهیم آورد .

درج آگهی رایگان و روانشناسی رنگ ها

شاید با خود بگویید که رنگ ها تاثیری در آگهی شما ندارند و هر رنگی که استفاده کنید (رنگ های بنر شما) همان نتیجه را خواهد داد اما این طور نیست !!! هر رنگ در ذهن ما تاثیر خاص خود را دارد و احساس متفاوتی را در ما ایجاد می کند . برای مثال :

  • سفید : این زنگ به صورت نا خودآگاه در ذهن احساس اعتماد و خلوص نیت به فرد می دهد .
  • سبز : رنگ سبز به دلیل اینکه سمبل طبیعت نیز هست موجب حس آرامش می شود .
  • قرمز : این رنگ موجب تحریک احساس قدرت می شود و به شدت ذهن را تحریک میکند و جذاب است .
  • زرد : رنگ زرد در روانشناسی به بیننده احساس همدردی، برونگرایی، سبک بودن، جوانی و شور و نشاط می دهد .
  • نارنجی : این رنگ باعث ایجاد حس طراوت و سرزندگی در بیننده می شود و به صورت ناخودآگاه ذهن را به یاد تفریح و انرژی خواهد انداخت .
  • بنفش : رنگ بنفش در روانشانسی به رنگ تدبیر معروف است و به مخاطب شما این حس را القا خواهد کرد .

از میان این 4 گزینه به دلیل جذابیت رنگ قرمز بیشتر در توجه قرار دارد اما چرا شما رنگ زرد را بیشتر به یاد دارید ؟ این نوعی ترفند روانشناسی است که در آن به دنبال جلب توجه شما به کار گرفته شده است . تصویری که شما برای رنگ زرد در ذهن داشتید با رنگی که ما برای آن گذاشتیم متفاوت است به همین دلیل این رنگ توجه شما را کمی جلب کرد .

درج آگهی رایگان

بهترین سایت های درج آگهی رایگان

  1. ایران تجارت
  2. شهر24
  3. آگهی 24
  4. شیپور
  5. تخته
  6. درج آگهی
  7. نیازپرداز
  8. نوین تبلیغ
  9. ویستا
  10. آگهی آریا
  11. پیامسرا
  12. ای فروش
  13. ایستگاه

روش های تبلیغات اینترنتی

در حال حاظر مهم ترین روش های درج آگهی رایگان در اینترنت و معرفی کسب و کار ها به شیوه های زیر است، هر کدام را که انتخاب کنید بی فایده نخواهد بود ولی استفاده از همه آن ها بدون شک سرعت رسیدن به موفقیت کسب و کارتان را به شدت کوتاه تر خواهند کرد .

  • تبلیغات رایگان در سایت ها
  • تبلیغات کلیکی
  • تبلیغات بنری
  • تبلیغات گوگل
  • رپوتاژ آگهی
  • تبلیغات موبایل
  • تبلیغات تلگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
  • تبلیغات در سایت های پربازدید
  • تبلیغات در انواع شبکه تبلیغات
  • تبلیغات ویدئویی
  • تبلیغات متنی
  • تبلیغات در نیازمندیها
  • ایمیل مارکتینگ
  • دیجیتال مارکتینگ
  • تبلیغات آنلاین

بازاریابی در شبکه های اجتماعی

امروزه شبکه های اجتماعی به حدی در میان اقشار مختلف مردم نفوذ کرده است که جدا شدن از آن برای بسیاری از مردم تقریبا غیر ممکن است مگر آنکه شبکه اجتماعی جدیدی فراگیر شود . در حال حاظر شبکه های اجتماعی مثل :فیسبوک ، تلگرام و اینستاگرام دارای بیشترین کاربر هستند و نگاه های زیادی را به خود متوجه ساخته اند .

مهم ترین کارهایی که برای پیشرفت کسب و کارتان نیاز دارید را یادداشت کنید و آن ها را همیشه در دسترس قرار دهید .کار هایی از قبیل :

  1. هدف شما از حضور در شبکه های اجتماعی چیست ؟
  2. مخاطبان شما چه کسانی هستند ؟
  3. مواردی که مخاطبانتان با آن ها با احتیاط رفتار می کنند را شناسایی کنید .
  4. بخش هایی که در مورد آن ها دانش کافی دارید و بخش هایی که در آن اطلاعات زیادی ندارید را شناسایی کنید .

ترفند های بازاریابی شبکه های اجتماعی

اگر قصد بازاریابی در شبکه های اجتماعی را دارید باید به یاد داشته باشید که حتما به تک تک نظرات مخاطبانتان پاسخ دهید و حتما از آن ها بخواهید که کم و کاستی های کسب و کارتان را بیان کنند . آزمون ها به چه دلیلی از شما گرفته میشوند ؟ آیا به غیر از این است که شما را اشتباهاتتان آشنا کند ؟ بنابراین یکی از بهترین کارهایی که می توانید با درج آگهی رایگان انجام دهید این است که از آن ها متوجه شوید مردم چه نوع از تبلیغ را بیشتر دوست دارند و توجهشان را بیشتر به چه چیزی جلب می کنند .

اما چگونه این کار را باید انجام داد ؟ تنها کاری که باید انجام دهید این است که پس از مدتی آگهی های خود را بررسی کنید و ببینید چه عاملی باعث شده تا یک آگهی بازدید بیشتری از دیگری داشته باشد . این کار را دست کم نگیرید و به راحتی از کنارش رد نشوید .

برای اینکه افراد بیشتری را جذب کسب و کارتان کنید حتما در کانال و یا پیج خود کد های تخفیف قرار دهید، این کار نه تنها موجب جذب مشتری بلکه موجب وفاداری مشتریان به شما خواهد شد . نکته دیگری که باید رعایت کنید این است که نظرات منفی و مثبت را به دقت بررسی کنید و به دنبال رفع آن ها و یا ارتقا آن ها باشید .

درج آگهی رایگان

تبلیغات خلاقانه، پلی میان شما و موفقیت

اگر قصد انتخاب تصویری خاص را دارید و می خواهید که با این تصویر نام برند شما جلب توجه کند بهترین کار این است که کاری کنید که نام برند شما به راحتی دیده نشود . بله به راحتی دیده نشود . این کار موجب جلب توجه مشتری به تبلیغ و نام برند شما خواهد گشت . برای مثال می توانید نام برندتان را به صورت نیمه شفاف به بک گراند تصویر اضافه کنید .

این روش که از فعال کردن حس کنجکاوی شما استفاده می کند یکی از روش هایی است که امروزه در دنیای تبلیغات و درج آگهی رایگان در سایت های نیازمندی دیده می شود . اگر شما مدیر وب سایت هستید و می خواهید از بنر های تبلیغاتی در سایر سایت ها استفاده کنید یکی از روش های پربازده ایجاد حس کنجکاوی است .

اما چگونه ؟ سعی کنید بنری که تهیه می کنید حالت نیمه مات داشته باشد ، یعنی اینکه بنر شما به راحتی دیده نشود و با آمدن موس بر روی تبلیغ به شفافیت صد درصد برسد .(حتما این روش را که به شدت امروزه توسط برند های بزرگ دنیا انجام می گیرد را امتحان کنید )

همیشه سعی کنید در هر فضایی که امکان دارد حضور داشته باشید ، به خصوص فضایی که اکثر رقبایتان حضور ندارند . برای مثال بسیاری از کسب و کارها از سایت Pinterest استفاده نمی کنند در حالی که کاربران ایرانی این سایت بسیار زیادند و فضایی بسیار مناسب برای تبلیغ است . و یا برای مثال از کانال های تلگرامی برای معرفی کسب و کار و محصولات و خدماتتان استفاده کنید زیرا همان طور که می دانید امروزه اغلب برند ها تنها در اینستاگرام فعالیت دارند و بقیه شبکه های مجازی را رها کرده اند .

همیشه به یاد داشته باشید که استفاده از استیکر در عنوان تبلیغ شما حتما مفید خواهد بود چرا که اشکال همیشه جذاب تر از نوشته ها هستند . البته توجه داشته باشید که اگر مدیر سایت هستید و قصد تولید محوا را دارید نباید از استیکر در کلمه کلیدی استفاده کنید چرا که موتور های جست و جو گر گوگل بر روی کلمه کلیدی بسیار حساس اند

ترفند دیگری که موجب جذب نگاه مشتریان شما خواهد شد خرق عادت است . برای مثال اگر قصد ساخت تصویری با فتوشاپ را دارید سایز اجسام را به گونه ای تغییر دهید که برای کاربر عجیب به نظر بیاید ولی با این کار مشتری نام برند شما را از یاد نخواهد برد .

یکی از ترفند هایی که مبتکر آن فیسبوک بوده تحریک اعصاب آینه ای مخاطب است . اعصاب آینه ای در مغز کار تصور کردن شما در موقعیت های مختلف را بر عهده دارد . برای مثال اگر شما دارید به تصویری که در آن افرادی در حال تلاش برای بالا کشیدن خود از باتلاق هستند نگاه می کنید مغز شما برای چند صدم ثانیه و یا حتی بیشتر شما را در این موقعیت تصور خواهد کرد .

برای مثال اگر در کار تولید پریز های برقی هستید می توانید از تصویری که در آن یک کودک در حال وارد کردن یک فلز به پریز است استفاده کنید . این کار به راحتی می تواند کاربر را حتی اگر قصد خرید از محصول شما را نداشته باشد لحظه ای برای دیدن عکس به خود جلب کند .

توجه : همیشه، در هر آگهی آیدی خود در شبکه های مجازی را بنویسید . سعی کنید که در همه ی شبکه های مجازی یک جساب داشته باشید و نام کاربری شما در همه آن ها مشابه باشد . این کار برای افراد کم حوصله ای که تنها مثلا در تلگرام هستند و قصد نصب اینستاگرام را ندارند موثر خواهد بود . پس به یاد داشته باشید این کار ممکن است در فروش شما تاثیر مستقیمی داشته باشد .